Pokud si myslíte, že by to šlo dělat
lépe a rychleji, máte pravdu!
Asi nejlepší ukázkou toho, jak
ušetřit mnoho času je program „Objednávky“.
Problematika:
Zákazník provozující
Internetový obchod získává objednávky. Objednává zboží u výrobce a
využívá společnosti s
logistickými službami pro rozesílání objednaného zboží zákazníkům.
Stav před nasazením
programu:
Společnost s logistickými
službami dostává soupis zboží pomocí odfaxovaných nebo e-mailem
poslaných „PDF“
souborů se seznamem zboží. Na základě těchto dokladů dochází k vstupní a
výstupní kontrole zboží, ručnímu vypsání přepravních štítků pro
rozeslání zboží zákazníkům.
Stav po nasazením programu
„Objednávky“:
Množství přijímaného a
vydávaného zboží se pomocí „FTP“
serverů přenáší přímo do systému společnosti s logistickými
službami. Následuje kontrola přijímaného a vydávaného zboží. Všechny
operace jsou evidovány. Pravidelně jsou zasílány zákazníkovi stavy
průběhů všech operací (příjem a zpracování objednávek, protokoly o
zaslání). Následuje automatické vytištění přepravních štítků a datová
výměna s dopravcem.
Úspory:
Před úpravou práci vykonávali dva až tři lidé, pro zavedení programu
„Objednávky“ stačí jeden zaměstnanec.
|