S námi už nemusíte používat propisovačku
a zápisník, šijeme programy na míru.
Asi nejlepší ukázkou toho, jak zjednodušit rutinní práci je program
„Docházka a
Výkazy“.
Problematika:
Docházka zaměstnanců musí být evidována. Na základě evidence docházky
jsou vytvořeny výkazy práce.
Stav před nasazením programu:
Každý zaměstnanec zapisuje čas příchodu, odchodu a přerušení zaměstnání
do evidenční knihy. Na konci měsíce jsou přepisovány záznamy do tabulky
v Excelu.
Stav po nasazením programu „Docházka a Výkazy“:
Zaměstnanci zaznamenávají příchody, odchody a přerušení na počítači.
Každý záznam je doplněn obrázkem. Na konci měsíce jsou z dat vytvořeny
výkazy práce. Podklady (seznam zaměstnanců a přesčasových hodin) pro
program docházka jsou pravidelně aktualizovány z informačního
systému firmy.
Úspory:
Efektivní kontrola docházky. Mnoho času mzdové účetní. |