Technologické procesy umíme
spojením zrychlit a zefektivnit.
Komplexním řešením je program pro měření návštěvnosti „CCR“.
Problematika:
Pronajímáte-li nebytové prostory v obchodním centru, bude asi jedním
z významných vstupních parametrů pro nastavení nájemní ceny právě
návštěvnost. Bude tedy potřebné najít spolehlivý nástroj na měření
návštěvnosti. Musíme spojit počítání návštěvníků ve všech vchodech
v reálném čase, přenést data do systému a následně přehledně zobrazit
výsledky měření.
Stav před nasazením programu:
Návštěvnost je měřena najmutím brigádníků, kteří se snaží spočítat
návštěvníky obchodního centra. Vzhledem k poměrně vysoké ceně za službu
a následné sečtení „čárek“ a vyhodnocení, nelze tento způsob používat
trvale. Nelze proto vidět odezvy na reklamní kampaně apod.
Stav po nasazením programu „CCR“:
Systém pracující 24 hodin denně, 7 dní v týdnu neúnavně sčítá počet
osob, které navštívili obchodní centrum. Graficky i číselně je vidět
hodinovou, denní, týdenní i měsíční návštěvnost. Ze získaných dat lze
analyzovat úspěšnost reklamních kampaní, nastavovat slevy a stanovovat
cenu nájmů.
Úspory:
Na reklamních kampaních. Na zaměstnancích v důsledku rovnoměrnějšího
rozložení návštěvnosti. Stanovení přesnější ceny za nájem. |